گرجیان ایران در تاریخ

گرجیان ایران قومی سخت کوش و سازنده (از تبار الله وردیخان گرجی که سازنده سی وسه پل اصفهان می باشد)

گرجیان ایران در تاریخ

گرجیان ایران قومی سخت کوش و سازنده (از تبار الله وردیخان گرجی که سازنده سی وسه پل اصفهان می باشد)

نرم افزار آموزش زبان گرجی

با سلام خدمت همه دوستانی که از این وبلاگ دیدن می کنند . و قصد کسب اطلاعات در مورد گرجیان ایران را دارند و یا هدف‌شان یاد گیری زبان گرجی می باشد هم اکنون نرم افزاری را به شما پیشنهاد می کنم که آن را دانلود کنید تا برای یاد گیری زبان گرجی به شما کمک نماید این نرم افزار فوق العاده مفید می باشد و حتماً آن را دانلود نمایید بخصوص آن دسته از دوستانی که همیشه از بنده درخواست کمک برای یاد گیری زبان گرجی داشتند.

به امید آن که زبان گرجی همان طور که تاکنون زنده و پویا به دست ما رسیده به همین شکل بلکه بهتر از گذشته به نسلهای بعد بسپاریم تا رسالت خودمان را به بخوبی انجام داده باشیم.  

                                            دانلود

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام دووست عزیز
خیلی نرم افزار باحالیه خیلی وقت بود دنبال همین نرم افزار میگشتم
دمت گرم با اجازت منم این برنامه رو میذارم تو وبلاگم

سلام دوست گرامی استفاده از این نرم افزار در وبلاگ خودتان اشکال ندارد به شرط گذاشتن لینک وبلاگ (گرجیان ایران در تاریخ) جلو دانلود نرم افزار

علی سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام مرسی من دارم دانلود میکنم نمیدونم که به دردم میخوره یا نه اما خیلی احتیاج دارم به زبان گرجی ایشالاه که بتونم یاد بگیرم البته خیلی کم بلد هستم

احسان جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ

احسنت اخوی. متاسفانه به دلایلی با این که گرجی هستم بلد نیستم! ولی خب جدا علاقمند بودم. ممنون

ალი ფერეიდნელი یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ http://gremi.blogfa.com

* آموزش زبان گرجی *
http://www.00995.ir

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

in barname aslan nasb nemishe ke ...

سلام دوست گرامی این برنامه تست شده و نصب می شود باز هم تلاش کنید تا نصب نمائید.

sohrab پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام دوست عزیز من تو دانلودش مشکل دارم اگر امکانش هست برام میل بزنید . با تشکر hashemi202m@gmail.com

سلام دوست گرامی شما فقط باید در این سایت www.4shared.comیک اکانت داشته باشی در آن صورت می توانید دانلود کنید . ارسال با ایمیل چون حجم زیادی دارد امکان ندارد.

moein دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ

منون از شما.

بنده خدا جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 ب.ظ http://troll1377.mihanblog.com

گمرجب ایول کارت درسته موفق باشی زنده باد kartvelebi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد