گرجیان ایران در تاریخ

گرجیان ایران قومی سخت کوش و سازنده (از تبار الله وردیخان گرجی که سازنده سی وسه پل اصفهان می باشد)

گرجیان ایران در تاریخ

گرجیان ایران قومی سخت کوش و سازنده (از تبار الله وردیخان گرجی که سازنده سی وسه پل اصفهان می باشد)

دانلود فونت گرجی (georgian font)

 

دانلود فونت گرجی :   (georgian font ) 

     

                              DOWNLOAD     

نظرات 7 + ارسال نظر
ყალანი ეჰსან جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.ehsanghalany.iranblog.com

پسورد زیپ فولدر چیه


به ایمیلم بفرستین یادر نظرات بنویسید

[ بدون نام ] شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ب.ظ

با سلام دوست عزیز این فایل پسورد ندارد

محسن چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام دوست عزیز برای اولین بار وارد وبلاگ شما شدم و بسیار خوشحال شدم و احساس غرور کردم که افرادی همچون شما به ترویج فرهنگ و زبان گرجی مشغول هستند" هر چقدر سعی کردم نتوانستم عضو شوم" لطفا ترتیبی بدهید تا گرجیان ایران بتوانند در قالب سمینارهایی با یکدیگر ملاقاتهایی داشته باشند بسا اینکه بتوان تشکلهای ادبی و علمی گرجیان رانیز تشکیل داد. "با تشکر"

با سلام به دوست گرامی خودم
از این که وبلاگ گرجیان ایران مورد توجه شما قرار گرفته بسیار خوشحالم و علاقه شما نسبت به انسجام گرجیان ایران قابل تحسین است . من آی دی شما را به لیست خودم در یاهو اضافه کردم تا بیشتر با هم در ارتباط باشیم . موفق و سربلند باشید

nina دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ق.ظ

man ba tamame vojood be gorji boodanam eftekhar mikonam.az nazari ke mohsen dade kheili khosham oomad.hala ke kasi nis maro too in keshvar tahvil begire bayad khodemoon kari konim ke esmo rasme gorjia hameja bepiche

احسان جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ

راستی فنت گرجی دانلود نمیشه

سلام دوست گرامی من امتحان کردم دانلود میشه

دخترگرجى سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام ودرودبه دوستان خوبم گرجىهاى اىران زمىن خوشحالم که یک گرجى هستم خوشحال میشم که اگرهمایش یاگردهمایى یاتشکلى ازگرجیهاباشه مخصوصادراصفهان شرکت کنم وکمک کنىم فرهنگ وزبان گرجى زنده بمونه فکرمى کنم دراین برهه زمانى شدیدا لازمه گرجیهایى که همه درسراسرایران پراکنده اندبه گونه اى شناسایى وبایکدیگردرارتباط باشندتاگرجى همیشه زنده بماندبااینکه ماخودمون روبادین وزبان واداب ورسوم ایرانى وفق دادیم وباتمام وجودبراى ابادى ایران مى کوشیم اماهیچ وقت نشدکه درمناسبتهاومراسمى که ازطوایف ایرانى صحبت به میان میاداسمى ازگرجى هاببرن مگرماچه فرقى باترک ولروعرب وبلوچ وفارس و....داریم خودمان سهممان رابگیریم

ალიქო ქურდიანი دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 08:21 ب.ظ

დიდი მადლობა

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد